Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Wszystkie sprawy:
- doręczane za pośrednictwem operatorów pocztowych pisma utrwalone w postaci papierowej (opatrzone podpisem własnoręcznym) przesłane na adres: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W SZCZECINIE, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.
- doręczane za pomocą środków komunikacji elektronicznej pisma utrwalone w postaci elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym) składane na adres ePUAP: /rja2192ylf/SkrytkaESP
- doręczane osobiście pisma utrwalone w postaci papierowej (opatrzone podpisem własnoręcznym) składane w sekretariacie WINB w Szczecinie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:00.
są rejestrowane w książce kancelaryjnej.
Po zarejestrowaniu, sprawy przekazywane są do Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego do dekretacji a następnie zgodnie z adnotacjami do poszczególnych komórek organizacyjnych Inspektoratu.
Na przeglądanej korespondencji, przewidzianej do załatwienia przez poszczególne komórki organizacyjne umieszcza się dyspozycje dotyczące np.: sposobu załatwienia sprawy, terminu lub inne adnotacje.
Naczelnicy wydziałów przeglądają i rejestrują przyjęcie otrzymanej korespondencji i przekazują ją pracownikom, do których należy załatwienie sprawy w podstawowym zakresie.
Sprawy załatwiane są wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnie bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku.
Obieg akt odbywa się za pokwitowaniem.
Pracownik inspektoratu przygotowuje projekt pisma, które wraz z aktami sprawy przedkłada kierownikowi wydziału, który sprawdza prawidłowość planowanego załatwienia sprawy i po zaaprobowaniu zwraca projekt pisma wraz z aktami pracownikowi inspektoratu. Następnie sporządza się czystopis i przedstawia go do podpisu. Po podpisaniu czystopisu wraz z odpowiednią ilością kopii, pismo przekazuje się do sekretariatu celem wysłania do adresatów.
Sprawy załatwia się w terminach określonych w art. 35 i 36 KPA.
Jeżeli załatwianie sprawy w określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego terminie nie jest możliwe, postępuje się zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu postępowania.
Sprawy załatwione wysyła się w dniu ich podpisania.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Zuzanna Grabowska | 09-04-2008 13:47 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marcin Ignasiak | 09-04-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Witold Reiter | 09-12-2015 11:27 |